Het is al bijna weer vakantie en de lessen bij Bergen Muziek zijn bijna afgelopen.
Maar ik ben al druk bezig met de plannen voor de rest van dit jaar.
Zo doe ik 2 kleine tourtjes door de theaters met een toffe muziekshow van Hanneke Drenth en Big Benth en later in het jaar rond de kersttijd met de Tiny Little Big Band.
Tussendoor blijven alle andere projecten ook lekker doorgaan, dus houd alles in de gaten als je op de hoogte wilt blijven.




